Jak probíhá naše podpora?
1. Registrace účtu
Vaši registraci ověřuje náš operátor. V případě nejasností Vás bude kontaktovat a případně si může vyžádat doplnění či upřesnění informací. Na operátora se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailové adresy support@pitchdecklive.com.
2. Vytvoření Pitch Decku
U každého Pitch Decku jsme připraveni asistovat. Stačí se obrátit na uživatelskou podporu, která Vám vysvětlí jednotlivé položky Pitch Decku a doporučí vhodné studijní zdroje.
Můžete si také domluvit konzultaci přímo s tvůrcem naší platformy Jarkem Mikešem. Stačí si na webových stránkách www.jarekmikes.com naplánovat termín konzultace. Více informací pak sdělí on sám.
3. Vyjednávání s investory a zájemci
Jakmile máte aktivní Pitch Deck, začnou Vás oslovovat investoři, ale také nejrůznější zájemci o spolupráci.
Můžete se na nás v případě jakýchkoliv dotazů obrátit, a to prostřednictvím e-mailové adresy support@pitchdecklive.com. Stejně jako v předchozím bodě, lze si také sjednat individuální konzultaci.
4. Členství, fakturace
V případě jakýchkoliv dotazů k platbě členství se prosím obracejte na adresu office@pitchdecklive.com.
V pracovní dny (Po-Pá od 9:00 - 16:00) můžete využít také telefonní číslo: 608 709 463. Tento kontakt slouží pouze k řešení členství a fakturací. Pokud máte jiné dotazy, prosím obracejte se na odpovídající kontakt. Naše účetní Vám nebude schopna pomoci s jinou problematikou.
Neváhejte se na nás obrátit!