Jak probíhá naše podpora?

1. Registrace účtu

Vaši registraci ověřuje náš operátor. V případě nejasností Vás bude kontaktovat a případně si může vyžádat doplnění či upřesnění informací. Na operátora se můžete kdykoliv obrátit prostřednictvím e-mailové adresy support@pitchdecklive.com.


2. Vytvoření Pitch Decku

U každého Pitch Decku jsme připraveni asistovat. Stačí se obrátit na uživatelskou podporu, která Vám vysvětlí jednotlivé položky Pitch Decku a doporučí vhodné studijní zdroje.


Můžete si také domluvit konzultaci přímo s tvůrcem naší platformy Jarkem Mikešem. Stačí si na webových stránkách www.jarekmikes.com naplánovat termín konzultace. Více informací pak sdělí on sám.


3. Vyjednávání s investory a zájemci

Jakmile máte aktivní Pitch Deck, začnou Vás oslovovat investoři, ale také nejrůznější zájemci o spolupráci.


Můžete se na nás v případě jakýchkoliv dotazů obrátit, a to prostřednictvím e-mailové adresy support@pitchdecklive.com. Stejně jako v předchozím bodě, lze si také sjednat individuální konzultaci.


4. Členství, fakturace

V případě jakýchkoliv dotazů k platbě členství se prosím obracejte na adresu office@pitchdecklive.com.


V pracovní dny (Po-Pá od 9:00 - 16:00) můžete využít také telefonní číslo: 608 709 463. Tento kontakt slouží pouze k řešení členství a fakturací. Pokud máte jiné dotazy, prosím obracejte se na odpovídající kontakt. Naše účetní Vám nebude schopna pomoci s jinou problematikou.


Neváhejte se na nás obrátit!

Vyzkoušejte nezávazně
Pitch Deck LIVE

Chci se registrovat